Únava z privátů

08.02.2013 14:30

Tak vás zdravím po delší době. Už jsem si myslel, že tahle stránka je pozapomenutá, ale stačilo nakouknout do statistiky a vidím, že návštěvnost přes 5 tisíc za minulý rok není zase tak malá...
Každopádně - v blogování tedy pokračuji, přes některé nově nabyté zkušenosti během posledních 3 let.
Jak možná víte, docela dost jsem navštěvoval priváty - což jsou soukromé byty, kde se za účelem placeného sexu nachází ne jedna, ale zpravidla více děvčat či zralých žen, pod dozorem pasáka či bez něj. Byl jsem jen překvapen jejich hustotou v některých částech Brna (jiná města jsem nezkoušel), například Kotlářská, Palackého (a Kr.Pole vůbec), Banskobystrická, Provazníkova a celé staré Brno.
Věc funguje tak, že sladká děvčata podávají ještě sladší inzeráty jak v tisku, tak na webu, s fotkami tu pravdivými, tu nepravdivými (rozuměj cizími) a snaží se tak nalákat na svoje vnady co nejvíc mužských zájemců. Normální ceny se v Brně pohybují od 8 do 15 stovek za hodinu, většinou se lze domluvit i na kratší čas. Ale co docela vadí a na co jsem nebyl zvyklý, je určitá chladnost v posteli, neschopnost si to prožít a užít, upjatost jen na tu finanční odměnu... I když je to pro holky práce, měla by bavit a mě přece taky těší když si to se mnou některá užívá. Nebo by raději za stejnou cenu seděly 12 hodin za pokladnou v obchoďáku?
Je fakt, že se najdou i světlé vyjímky. Jako třeba jistá 18-ti letá lolitka, svého času fungující na Přízově ulici:

Rozhovor s lolitkou
"Ahoj, měl bych zájem o hodinovou návštěvu."
"Tak to bude za 1.500, co budeš všechno chtít?"
"Přece to, co nabízíš... Říkali že jsi docela rozpustilá holka, co jí to nejde ve škole. Potřebuješ doučování, co třeba hodinu sexuální výchovy...?"
"...pffff!" vyprskla smíchy.
"Chceš vědět, jak to bude probíhat?"
"...mhm...jo."
"Budu jako tvůj strejček, co tě bude zaučovat názorným příkladem. Nejdříve ti povím rozdíly mezi kluky a holkami a taky ti ho ukážu."
"..."
"Budeme se líbat a ukážeš mi zase ty svou buchtičku. Pak mi ho nahoníš a vezmeš do pusy, až se mi postaví budeme mrdat. A jo, ty vlastně ještě nevíš, co to je."
"Nóóó, ale..."
"Copak?"
"Já raději dělám všechno pusou."
"Počkej, i výstřik...?"
"No...jasně. Vystříkneš mi všechno do pusy."
Tohle sice asi většina mužů (včetně mě) přímo zbožňuje, avšak z hlediska přenosu HIV se jedná o vysoce rizikovou praktiku. Pomyslel jsem si, že ďábel strojí svoje léčky na těch nejlákavějších místech...a náš slibný rozhovor s lítostí ukončil.
Mimochodem, nějak jsem zapomněl že sedím přitom v autobusu a spolucestující se už začínali kradmo po mě ohlížet...
A zmíněná lolitka? Už není v Brně, poslední zpráva o jejím výskytu je z Liberce.

Focení studentek
V roce 2012 jsem oprášil mou někdejší strategii s focením. To se vyhodí pár nabídek na pracovní servery, nějak tak na začátku léta, nabídne se až pět stovek za hodinu a pak jen hlídáte telefon. Je to celé formou takové letní brigády, já holky fotím jen venku, základem je 200 Kč, pokud by se neosmělila a nic víc mi neukázala než obličej a celou postavu. Pokud chce o stovku víc, pak musí odhalit obě prsa alespoň po bradavky a za 500 se mi musí ukázat alespoň na dvě minuty celá nahá. Průběžně pořizuji snímky s tím, že je to jen pro soukromou potřebu a nikde to nebudu zveřejňovat. Je fakt, že většinou i na ta prsa došlo, pokud jsme se dostali až do finále, tak skoro vždy následovala moje nabídka kompletního sexu za poměrně vyšší obolus. Holky byly někdy už samy dost vzrušené, to víte, hodina pózování pro fotografa, dělali jsme to v městských parcích, lesíkách a na dalších dost veřejných místech a tak někdy se mi podařilo je umluvit.
Tohle mi přece jen osvěžilo pohlavní život, po té fádnosti a mechaničnosti privátů, už proto že se jednalo o amatérky, ne profesionálky nejstaršího řemesla.
Ale bohužel, i léto jednou skončí.