Oslava MDŽ 2013 ve třech

11.03.2013 16:18

Tak jsem si konečně splnil vytoužený cíl: mít dvě holky naráz!
Ačkoliv jsem už párkrát byl na švédské trojce (2 kluci + holka), tak přemluvit naráz dvě ženské se mi nikdy nepodařilo. A mimochodem, tomuhle se říká pro změnu ruská trojka, někdy se to zaměňuje.
Po zmapování situace mi vyšlo, že v Brně inzeruje stabilně šest dvojic, z nich jen jedna jsou mladé a ty dělají v klubu, takže cena bude nejspíš horentní. Ty ostatní jsou už všechno dámy po třicítce, které nabízejí akci jako lesbi-show, s pozdějším připojením. To mi vyhovuje, říkám si, nejprve trocha čumendy. Zatím jsem to viděl jen ve filmech a to není stejné jako live show. Navíc starší už si to jistě dovedou vychutnat.
Abych však řekl pravdu, ceny kolem dvou tisíc za hodinu se mi zdají přece jen přemrštěné, a tak jsem zavolal na to jediné číslo, které uvádělo: Ceny domluvou. Úplně znění inzerátu bylo asi takovéto: 2 zralé ženy nabízejí lesbické hrátky s připojením, Petra a Pavla 38 let/165 cm/65 kg, prsa 3 + 5. Po obligátní rezervaci 2 dny dopředu (aby tam čekaly obě) mě napadlo, že to vychází na pátek 8.března, kdy se slavívalo MDŽ. Pochopitelně jsem už v předstihu sháněl v okolí (privát je na Bayerově poblíž Lidlu) kytky, v tomto případě hned dvě, aby se děvčata nehádala...
Po prozvonění mi hodily dolů z nejvyššího patra klíč a mohl jsem vyjet výtahem.
Při seznámení jsem je potěšil kytkami a pusou na přivítanou. Třebaže mi řekly která je Pavla a která Petra, hned jsem to zase zapomněl jak je u mě bohužel zvykem. Byly obě již v župáncích, což mě trošinku zklamalo, neboť jsem se těšil na striptýzek. Ale nešť. Pak jsem si je prohlédl, odbarvená blondýnka je vyšší, tak 168, s prsy řekl bych velikost 4. Tmavovláska menší, někdo by řekl tlustá ale já se přidržím raději termínu plnoštíhlá s dobrými dvojkami, je možná o nějaký ten roček mladší. Rychle jsem je otipoval, u bloncky věk nejspíš souhlasí, jen bylo patrno - z mých zkušeností - že jde o kuřačku, která se nevyhýbá ani sem tam nějakému tomu panáku. Ne, určitě z ní nic cítit nebylo, jen byla takovým tím světským typem. (Nic proti ničemu.) Ta druhá bude spíš orálně fixovaná, podle postavy, tohle máme společné, říkal jsem si. Při krátkém rozhovoru jsme si ujasnili co chceme a nechceme; podařilo se mi usmlouvat z původně navrhované ceny 2.000 výraznou slevu, ale neřeknu kolik přesně. To kdyby je někdo navštívil po mě a odvolával se na to - jen se chlapci snažte sami! Navíc, těžko říct jestli tu víc zapracoval můj osobní šarm anebo onen svátek všech žen světa, možná obojí a taková kombinace může nastat beztak jen 1x za rok.
Dobrá, dohodnuto, i když s ohledem že v bytě ženy nejsou samy, zkracujeme původní hodinu na 3/4. Balíček bankovek strkám jako do kasičky mezi prsa té, co je má větší. Klasika, co?
Koupelna čistá, stejně tak vana a ručníky vyprané a pěkně srovnané do komínků. Vracím se do pokoje a žádám více světla, takže se rozsvítí lustr. Mám se přece nárok dívat. A začínáme. Holky se vášnivě líbají, hrají si s prsy té druhé. Svlékají župánky které od nich beru a položím do křesla. Pak se jemně vylizují, prstíky rejdí na poštěváčkách. Polohují se tak, abych lépe viděl a já koukám ze všech stran. Začíná mě to vzrušovat... Nejsou při tom příliš hlasité, ale vzdychání je slyšitelné.
Po necelé čtvrhodince mě samy vyzvou k připojení. Divím se a ptám, jestli se už tak rychle udělaly a odpověď je kladná. Jdu mezi ně a hned se mi věnují. Pokud někdo říká že šel na trojku a vždy se muchlal jen s jednou a druhá si lakovala nehty, nebyl jistě s těmihle dvěma. Tmavovláska se mi hned přisála na orál a druhá nabídla svoje báječná prsa, jakoby předem věděly co mají dělat. (Mimochodem, takže jsem tu tmavší otipoval správně! Mít ho v puse prostě zbožňuje.) Střídali jsme polohy, jejich ruce mě hladily po celém těle, sály mi bradavky, nabízely svá prsa a před koncem jsem blondýnu chvíli lízal. Tady mi pravda, moc nepřipadalo že ji vzrušuji, přiznala že to má raději od své kamarádky. Zkusil jsem tedy na obě svoji specialitku, která naštěstí právě u blondýny měla vysoce pozitivní odezvu. A co že to bylo? Inu, tohle prozrazuji jen holkám, tedy těm co se mnou hupsnou do pelíšku, jinak je to moje tajemství... Trochu nepříjemné bylo jen decentní zaťukání na dveře, připomínající že čas - jako obvykle při takové báječné činnosti - již vypršel. A tak znova koupelna a rychle do kalhot.
No jo, řeknete si, ten se má. Ale můžete mít taky, pokud o to stojíte napište mi mailem a číslo vám pošlu. Tady jej uvádět nehodlám, neboť web není k tomu určen. Jen mi pak ale nevyčítejte, jestliže byste nebyli spokojeni, můj pohled je subjektivní a respektující v každé osobě druhého pohlaví ženu a dámu. A fakt, že není každá s mírami vyžadovanými od modelek, pro mě jen představuje poutavou rozmanitost života. U těchle dvou vysoce oceňuji neformální přístup, snaživost o uspokojení klienta a celkově dobrou atmosféru, kterou mi vytvořily. Mají jemné, citlivé ruce a stejně tak pusy - ani jednou mě žádná nekousla, což se mi jinak na privátech poměrně často přihodilo. Nejsou čistými lesbami, ale bisex a v čísle už dobře secvičené, dělají to tak spolu půl roku. Navíc nepoužívají robertky ani žádné jiné uměláky, pomáhají si ryze přírodními metodami - pro mě je to sympatické. Obě jsou mezi nohama vyholené, ta menší je spíš takový smíšek a ráda plácání po prdeli. Tak jsem jí nakonec ještě jednou řádsky plácnul přes obě půlky...
A před odchodem z téhle svérázné oslavy MDŽ ještě mlaskly dvě pusy na rozloučenou.
Jedna věc mi ale přece jen trochu vadí, přišel jsem tam totiž o hřeben který jinak nosím stále u sebe. (Stejně jako krabičku s Primeros Gum.) Pochybuji však, že bych jej zapomněl na stole, spíš si to holky nechaly jako fetiš. Budiž jim přán, jednou jsem tak přišel i o slipy.
Přeji hezký den.