Proč nefungují sex-seznamky?

14.03.2014 15:34

Stalo se vám to asi taky.
Tedy - pokud jste muž a zkoušel jste štěstí v inzerci podobného ražení.
Rozhodíte inzeráty po všech známých serverech, nabízíte modré z nebe...a nic! Tak dumáte, kde se stala chyba. Přepracujete znění inzerátů, znova je tam umístíte, obrníte se veškerou možnou trpělivostí - a zase nic!

Přiznám se, že i já v době boomu těchto portálů zkusil své štěstí. Celkem jsem inzeroval na 10 webových seznamkách a navíc(!) jsem odpověděl na více nežli 100 nabídek od žen, co samy inzerovaly.

Výsledek
Obdržel jsem celkem 8 (slovy osm) reakcí, z toho byla:
1x pohoršená
3x nezájem, omyl
2x přestala odpovídat
2x šlo o prostitutku

Nedobral jsem se tak za několik týdnů úsilí k ŽÁDNÉ schůzce. I když jsem si vědom rozdílnosti v mužském a ženském chování, přesto mě takový chabý výsledek překvapil. Rozhodl jsem se tedy obrátit kartu a zkusit to z opačné strany.
(Je to věc stará již několik let, a tak mě prosím nespojujte s aktuálními inzerentkami!)
Založil jsem falešný profil jako žena. Prsatá blondýnka okolo třiceti, znechucená manželem a s chutí dohnat co se dá; to pro umocnění.
A nyní jsem byl překvapen podruhé.

4 reakce se objevily už do 1 hodiny po podání inzerátů!
45 reakcí bylo během prvních 72 hod
712 reakcí během prvního týdne od podání !!!

A teď jsem sednul a pokusil se všechno vytřídit. Po vyřazení omylů a duplo odpovědí mi zůstalo cca 700 odpovědí, z toho: 5x šlo o páry, 1x o 2 muže spolu, zbylých 694 pak tvořili samotní muži. Pouze jediný byl velmi dlouhý a podrobně popisoval, co dotyčný hodlá s dámou v posteli provádět - navíc bylo přiloženo foto celé postavy.
Dále jsem již maily nesledoval, pro únavu z takového množství. Jen podotknu, že "žena" podala jen poloviční počet inzerátů.

Celý výsledek lze tedy lakonicky označit jako 700:0, v náš neprospěch, pánové.
Nevím kterému z nich by dala skutečná inzerentka přednost, ale musí nám být jasné, že neobšťastní všech 700, ani kdyby sama chtěla. Šance najít touto metodou "báječnou milenku" je tedy takřka nulová a nestojí zato se snažit jít touhle cestou.
To říkám já.
A proto budu i nadále postupovat klasickou a pro mně osvědčenou cestou osobních kontaktů, ať už ve společnosti nebo nověji na brněnských privátech.